Friday, June 09, 2006

De cateva zile am probleme cu somnul,i hate this visez tone de chestii total aiurea si uneori ,imi amintesc lucruri care cred ca s-au intamplat dar de fapt sunt vise,e foarte aiurea si ma calca pe nervi.I love sleeping si nu imi place cand nu dorm bine,ma trezesc nervoasa and stuff.De ce fac un blog despre asta?ca simt nevoia sa ma vait si sa ma lamentez!Daca are cineva vreo sugestie astept cu placere!Altceva...tocmai m-am intors de la o plimbare cu rolele cu Sarmee, nu m-am prea bucurat de ea..(prietenii stiu de ce).
E ultima saptamana de scoala YAAAAAAY! Am reusit performanta de a ramane corijenta\corigenta (niciodata nu am stiut cum e corect) la sport .Cum am reusit?nu am idee,oricum nu ma prea afecteaza.
Iulia are maine examen (Bafta sis'!) hmm ma doare capu' si ma plictisesc asa ca scriu pe aici tot ce imi trece prin capatana...

1 comment:

Iulia said...

eu nu stiu de ce nu te-ai prea bucurat de plimbare...nu ma incadrez printre prieteni or what??