Saturday, June 24, 2006

I just can't enough


De 1 h ma chinui sa imi gasesc cuvintele potrivite pentru a exprima tot ce a insemnat ziua de ieri pentru mine,greu.Sunt inca in stare de soc ,nu mi-am imaginat niciodata ca o vad live vreodata un concert Depeche,desi mi-am cumparat biletul de acum cateva luni,nu cred ca am constientizat ca acest concert chiar va avea loc.M-am trezit ieri dimineata si mi-am dat seama ca e 23 iunie ''the big day'' ,imi tremurau picioarele .Am fost la shopping toata ziua,pe la 5 am ajuns acasa ,si la 6 eram in taxi in drum spre Lia Manoliu ,pe drum vedeam grupuri mari de oameni care se indreptau spre aceeasi destinatie.Am ajuns ,am intrat ,am stat si am observat cam ce oameni vin la Depeche,majoritatea aveau ochelari de soare, pentru mine si Iulia ochelarii de soare sunt un element Depeche.Stadionul nu se umpluse inca,ne-am luat un suc si ne-am asezat pe jos,am discutat ,am tot discutat,a inceput suie ,se auzea foarte incet (cam slab cu sonorizarea,very very lame sonorizarea),apoi sistem,pentru nimeni cu cred ca a contat ce anume au cantat ,nimeni nu era atent ,toata lumea astepta emotionata.Au fost cateva alarme false ,mi-au tremurat picioarele,am tot asteptat ,am asteptat,si am asteptat ,asteptat ,asteptat,pana cand boom incepe.Urlete,aplauze,oameni care au asteptat 20 de ani clipa asta, am fost in transa tot concertul,am urlat am aplaudat cu toata puterea,am cantat,toata lumea canta,toti traiam aceleasi emotii,ce ni se intampla era cu adevarat incredibil!.Toate melodiile Depeche pe care le ascultam acasa,acum capatau alt sens,acum le traiam.La '' Personal Jesus '' toata lumea s-a isterizat,la '' In your room'' mi s-a facut pielea de gaina (de fapt la tot concertul am avut pielea de gaina).Ma dor mainile ,si spatele ,dar nu conteaza ,cuvintele nu isi mai au rostul,nici un cuvant nu e de ajuns pentru concertul asta.Daca inainte imi placeau Depeche Mode acum ii iubesc!

1 comment:

Iulia said...

words are very unnecesary..asa ca.i'm speechless