Monday, June 19, 2006

Ma bucur

Nu imi place sa mint,sunt cum sunt ,sunt cine sunt,nu imi e rusine cu nimic.Ma bucur ca nu sunt un om rau,chiar nu consider ca sunt un om rau.Ma bucur ca stiu sa inteleg ce e mai bine pentru ei,sa ma bucur pentru ei.Pentru ca imi iubesc prietenii,nu vreau sa le fac rau.Ma bucur ca si ei ma inteleg,si ma ajuta.Ma bucur ca exista oameni care ma inteleg si ma iubesc asa cum sunt,ma bucur ca exista oameni care stiu ce inseamna sa fii OM,nu doar pretind ca stiu.Ma bucur ca viata mea nu e roz tot timpul,ma bucur ca am trait clipe extraordinare dar si clipe grele.Din tot am invatat ,si am ajuns sa fiu omul care sunt acum.Ma bucur ca eu las oamenii in pace,si imi dau seama ca fiecare isi traieste viata asa cum considera ca e mai bine pentru el.Ma bucur ca mama nu m-a rasfatat prea tare cand eram mica,ma bucur ca ma cearta si ma bucur ca ma imbratiseaza cand imi e greu.Ma bucur ca sunt mica ,ca am 17 ani si nu imi e jena sa o spun.Ma bucur ca acum ploua,ma bucur ca o am pe Iulia,ma bucur ca am pisica,ma bucur ca nu imi e rusine cu nimic din ce am facut,ma bucur ca nu regret nimic.Ma bucur ca nu sunt falsa,ma bucur ca ma bucur,poate nu intelegeti ce am vrut sa zic aici,nu conteaza ideea e ca ma bucur ca EXIST asa cum sunt.

2 comments:

Iulia said...

foarte dragut..sunt singura persoana pe care ai mentionat-o(exceptand-o pe zuzy),restul sunt la modul general..deci i rule :D

Anonymous said...

da, mai, voi doua rule. va iubesc. sa zicem. adica... da.