Tuesday, June 13, 2006

O zi de luni.













Am stat si am lenevit in pat pana pe la 13:00 ,am vopsit-o pe iulia( E saten! nu roscat u girl!) .Meeting with Emy and Teo la Pizza Hut,am papat costrini (bun bun!)+limonada(bineinteles!) am schimbat opinii(ca sa nu zic ''barfit'' eh..stitit voi cum sunt fetele!) si am ajuns la concluzica ca unii oameni ar trebuii sa isi vada de treaba lor si sa stay out din viata noastra daca nu au schimbat nici o vorba cu noi, atata timp cat noi nu ne bagam in viata lor,pot sa ma bat cu oricine si cu poop(da ,rahat!) ca tot e treaba mea ,bun ( Daca cineva care imi citeste blogul se simte,foarte bine,asta e si intentia mea!) .
Revenim, a inceput ploaia si ne-a prins pe strada asa ca am fugit in magazinul ''Victori'' ne-am holbat la diverse si fetele au plecat fiecare cu treaba ei.M-am intalnit cu Sarmee care ,am stat intr-un gang pana s-a oprit ploaia.La insistentele mele de brownie addicted am fost la Pizza Hut si am papat brownie.Apoi ne-am plimbat pe stradute si am gasit desenele de mai sus (arata funny) .
Ne-am intalnit si cu o felina portocalie care miorlaia,she was so cute! am alintat-o putin si ne-am continuat plimbarea.
Azi..am stat degeaba,nu m-am intalnit cu nimeni ,am stat si am dat click pe stumble toata ziua,spre seara m-am urnit si m-am dus sa fac niste spagete pentru femeile din casa.

11 comments:

Iulia said...

nu sunt satena ma!!e aramiu desteapto...haha,cine sa se simta draga,aia care comenteaza aiurea ca n-au altceva mai bun de facut?:)))

Moi said...

sa mor dac-am observat ca iulia s-a vopsit...nu era tot roscata ieri? :-S

silvia g said...

ei, acum ca am vorbit cu stoicescu in sfarsit pot sa iti scriu...
domnita, exista un grup de oameni numit "prietenii lui stoicescu", si crezi sau nu, acesti oameni au dreptul sa vorbeasca despre absolut orice cu el: despre tapetul de la el din camera, despre ora la care a scos cainele la plimbare, etc... in plus tu ai inteles complet gresit: nu se vorbea de tine, ci de EL, care si-a luat bucata de la o pustoaica (tu). atat. poate ar fi momentul sa te obisnuiesti cu ideea ca el are de ceva ani prieteni, prin care ma numar si eu, si ca tu trebuie sa respecti treaba lui cu ei. iti urez mult succes :)

silvia g said...

p.s. mi-a spus stoicescu ca i-ai zis ca ai facut blogul asta "sa nu il gaseasca nimeni", si totusi in mesaj ai scris ca exact ca sa fie citit l-ai facut.

vezi ca nu e frumos sa minti... (are picioruse scurte-scurte)

Ioana said...

Doamna Silvia g,da exista prietenii lui stoicescu , la fel cum exista si relatia lui stoicescu cu mine si in caz ca nu ati prins ideea sugerata si in blog, v-as recomanda sa va vedeti de treaba dumneavoastra.Multumesc ,dar nu am nevoie de sfaturi ''poate ar fi momentul sa te obisnuiesti cu ideea ca el are de ceva ani prieteni, prin care ma numar si eu, si ca tu trebuie sa respecti treaba lui cu ei'' .Poate ar fi momentul sa acceptati ca are o relatie cu mine si sa nu va mai bagati.Eu nu am nici o treaba cu viata dumneavoastra asa ca va rog frumos sa nu aveti nici dumneavoastra cu a mea.
"sa nu il gaseasca nimeni" --> explicatiile sunt inutile ,nu va priveste .punct
Mult succes si dumneavoastra.
semnat " o pustoaica"
ps:nu e vina nimanui ca unii se nasc mai tarziu si unii mai devreme,judecati oamenii dupa varsta si atat?

Iulia said...

ioana,mie mi se pare f tare ca ti s-a zis "pustoaica",peste cativa ani vei dori f mult sa ti se spuna asta :) savureaza-ti tineretea si prospetimea

silvia g said...

pierdere de timp totala...

ioana (parca asa te cheama), imi pare foarte rau pentru tine, dar si eu, si toti care au discutat "subiectul" cu stoicescu o sa continuam sa discutam absolut ce vrem noi cu el. deal with it.

Iulia said...

blogul asta o sa bata recordul de commentarii

Ioana said...

Eu iti zic doar sa nu mai vorbesti de mine ,nu ma cunosti.Ma asteptam la un raspuns mai matur din partea ta.M-am inselat.

Moi said...

se pare ca-n ciuda varstei inaintate, unii nu-si pot gasi niste preocupari interesante.

Ioana said...

doamne ajuta~!