Thursday, June 08, 2006

Pinky


De cateva zile ma chinui sa scriu despre veioza mea roz,insa nu prea am avut timp/chef.Mi-am luat veioza roz si imi place la nebunie! In camera e lumina roz si o atmosfera placuta
Alte lucruri notabile de saptamana trecuta :Concert ''La Plebe"(foarte foarte foarte tare formatia!) vineri am fost la ziua Ucai,sambata la ziua Zuzei in Under,had fun +fight cu Sarmee.Duminica spaghete la Ana si Razvan had fun si acolo.Luni nimic notabil din cate imi amintesc.Marti m-am intalnit cu Sarmee am fost in Cismigiu,si am hoinarit pe strazi,apoi am fost la Pizza Hut si am mancat brownie yumyum yum!(+limonada bineinteles).Miercuri concert Chester +Niste Baieti (foarte tare) +un fight cu Sarmee,cand bei 1....n pahare in plus se mai intampla(adica mereu) am ajuns acasa pe la 4 rupte.Joi (adica azi) 6 ani de Fire concert Coma Emil si Luna amara,sunt hotarata sa o tin pe apa si ice tea si sa plec acasa dupa concert sa dorm,sper sa reusesc.

3 comments:

Iulia said...

si am reusit s-o tinem pe apa plata si sa ajunge acasa inainte sa se termine concertul,ce copii cuminti suntem:P

Anonymous said...

o, da!

Anonymous said...

Fight? Cine a batut? Propun un post separat despre fight-urile astea.