Monday, July 03, 2006

Back from Vama.

Am ajuns in Vama vineri pe la 21:30 cred,ne-am cazat la Punk Rock Hotel,camera era foarte draguta,asternuturi cu stelute,si un pat divin(ataaaaaaaaat de moale,cred ca e cel mai comod pat din Vama Veche).Ne-am schimbat,dusat si am iesit la betivaneala.Ma asteptam sa intalnesc si personaje rele(cocalari),insa nu ma asteptam sa fiu acostata pana si aici cu replici ''Hei papusa!' ".La Bavaria au mai construit stuff,acum e si mai mare,dar tot goala(hehehe),pana si fetele care dansau pe butoaie cu posteriorul gol ,si-au dat seama ca se chinuie degeaba.La Suburbia era dnb,neinteresant,in Expirat era cam gol,in Stuf era ok,dar erau tone de personaje rele ,asa ca am plecat si de acolo,ne-am petrecut noaptea in B52,a fost dragut.Nu are sens sa mai mentionez starea noastra cand ne-am intors in camera.
M-am wakey wakey pe la 11 ,dupa ce a tras Iulia de mine 1 h,si am fst pe plaja,mmmm soare,plaja era curatica si apa era curatica!Am facut baita in mare,ne-am prajit funduletele,si am plecat sa papam.Dupa ce am stat 3 ore cred sa asteptam mancarea,ne-am intors pe plaja,insa vremea s-a stricat,au aparut tone de nori,asa ca am stat sa meditam pe plaja.Seara ne-am intalnit cu tata la un vin rosu,am plecat prin Stuf,bla bla bla,Iulia s-a dus culcare pe pe la 6 cred,eu am mai ramas pana pe la 8-9 la povesti in B52.
Am ajuns in camera,si de aici nu mai povestesc....sa zicem doar ca..daca stiti reclama de la Tequila o sa va prindeti.
Vama era plina de purcei draguti!am purtat ceva conversatii si cu ei :).
So..a fost un weekend dragut,insa m-am ales cu o mahmureala de zile mari,care se face simtita pana si azi.Mai nasol de cine a stat cu cortu'

1 comment:

Iulia said...

mda,si multumita tie am dormit 2 ore duminica dimineata,betivoooooooooo!oricum a fost ff fun sa mergem doar noi 2 la mare:P