Monday, July 03, 2006

My sci-fi lullaby

Greu,asta e un post pe care chiar nu stiu cum pot sa il incep,e vorba despre ceva care inseamna extraordinar de mult pentru mine.
Acum 3- 4 ani stateam cu sormea si rasfoiam niste reviste,si am dat de un articol in care scria de o formatie numita Placebo,era prima oara cand auzeam de ea,articolul era scris in asa hal,ca dupa ce il citeai,trebuia sa asculti formatia,era ceva ce te bantuia,as spune curiozitate,dar era mai mult decat curiozitate,ceva imi spunea ca formatia asta va insemna ceva pentru mine,si ca va schimba ceva pentru mine ( la vreme aia ascultam Metallica,Guns stuff like that).A doua zi dupa ce a citit articolul ala,i-am cerut mamei bani si am plecat cu Iulia in calatorie la Unirea( acolo la magazinasul din gang,sursa noastra de muzica de atunci,si magazinul ala a schimbat ceva in viata noastra.) am gasit Placebo-Sleeping with ghosts.Am ajuns acasa l-am pus in combina si l-am ascultat amandoua socate de la cap la coada,ne uitam una la alta si pur si simplu nu ne venea sa credem ce formatie am descoperit.Am plecat la scoala,nu ma puteam gandi la nimic altceva decat la formatia asta,eram hipnotizata,am plecat mai devreme,trebuia sa mai ascult odata albumu .Ascultam versurile si ramaneam masca,am facut rost de restul albumelor,nu m-au dezamagit cu nimic,de fiecare data cand ascult Placebo imi aduc aminte de foarte multe,si inca ma hipnotizeaza.E vorba de multe lucruri din viata mea care au avut legatura cu formatia asta,prea intime totusi sa le scriu aici.
Stiu ca pentru majoritatea dintre voi punk rockeri veritabili,Placebo sunt o formatie de poponari,unii ii considera emo,insa nu au nici o legatura cu emo,sau ca sunt o formatie pentru adolescenti teribilisti,am fost o adolecenta teribilista,recunosc asta,poate unii inca ma considera asa,nu-mi pasa.Placebo canta despre lucruri reale,pentru oameni reali,nu pentru depresivi falsi.E formatie in care ma regasesc,daca asta ma face penibila in fata anumitor oameni ,nu-mi pasa.Ii spuneam Iuliei dupa Depeche Mode ,ca daca mai vad si The Cure si Placebo,pot sa mor fericita,astazi am aflat Placebo vin in Romania
O sa fiu acolo, o sa fiu in transa, because I want you. Atat.

3 comments:

Iulia said...

o da,gangul cu cduri piratate,ce vremuri,iar placebo a fost marea noastra revelatie,de abia astept concertul,inca nu pot sa cred ca e adevarat

szigmund said...

placebo vin in romania si mosu se duce sa ii vada in ungaria :D

Ioana said...

dar mosu vede si Radiohead,so he is a motherfucker.