Saturday, July 22, 2006

Spontan.



Vineri ora 15:30 ,Iulia isi vopseste unghiile sau ceva in genul asta,eu stau pe canapea si ma gandesc ca e vineri zi de party,dar in Bucuresti e atat de pustiu,ce-i de facut?Hai in Vama..sun 2-3 prietene,una zice ca vine.Cautam tren,bani,pana la urma plecam cu un microbuz inghesuit,3 ore trec de parca ar fi 7.Ajungem in Constanta ne intalnim cu Zabet,alergam sa prindem trenul spre Mangalia,facem 1 h si 13 minute,cautam 1 h microbuz,realizam ca la 00:30 nu mai vine nici un microbuz,luam un taxi pana in Vama .
Am cheltuit o mica avere pentru o noapte de distractie,dar baia de la 5 dimineata si rasaritul au meritat toti banii.
E distractiv sa pleci asa,spontan fara sa iti faci planuri.

2 comments:

Unknown said...

mi se pare ff misto ca ati plecat asa..imi pare rau k nu am putut sa vin si eu :(

Unknown said...

“If you wait to do everything until you're sure it's right, you'll probably never do much of anything.”
...win borden said that.