Sunday, August 13, 2006

let me steal this moment from you now.

Nu am plans.Nu mai are sens sa scriu tot ce inseamna aceasta formatie pentru mine,ce amintiri si sentimente trezeste in mine.
Adevarul e,ca nu am crezut nici in visele mele cele mai indraznete ca voi vedea concert Placebo in Romania.
A fost, a trecut (nu si socul +tremuriciu') baietii au fost impecabili,fiecare melodie a fost vie ,adevarata.Da! mica teribilista din mine a avut o experienta orgasmica atunci cand a auzit acordurile de la Special k,da, am urlat mi-am pus mainile in cap,am cantat.Cand am auzit ca s-au vandut asa repede biletele m-am gandit ca la acest concert vor veni oameni pentru care formatia asta inseamna ceva,care inteleg ce inseamna Placebo,sexualitate,dementa,sentimente,delicatete si in acelas timp agresivitate.Nu! nu mergi la concertul lor ca sa stai sa te uiti la scena ca si cum te-ai uita la tv la reclame plictisit.Publicul a fost o mare dezamagire pentru mine,pe langa faptul ca aproape nimeni nu stia versurile,majoritatea pareau in locul gresit,multi au venit doar asa ca sa se laude ''Da ba coae' io am fost la Placebo,sunt cul'' trist.
Cel mai emotionant moment?Running up that hill cu siguranta,divin moment atat,stiu doar eu ce am simtit atunci punct.
A! ca tot mi-am adus aminte,ce m-a suparat la culme...no bis?toata lumea si-a indreptat pasi spre iesire imediat,cativa urlau disperati,degeaba..prea putini.O formatie geniala,un public cretin.
Sigur ,am ramas cu un gust amar ca nu am auzit multe piese pe care mi le doream cu disperare (cum isi doreste o batranica un scaun in autobuz) dar asta e..alta data ...nu?
love love love...

6 comments:

Andrei Tanase said...

ai si tu dreptatea ta cu publicul care se batea pt locuri pe scaune la concert.... de kkt asta... insa stii ce m-a socat, am vazut cateva concerte din afara ale lor si pe bune de nu al nostru a fost cel mai tacut ..mai exact mut ..asta m-a intristat putin ..dar mult prea putin pe langa bucuria enorma a faptului ca ii auzeam. puct punct punct

Ioana said...

lasa-ma sa sper ca a fost mut de fericire.punct punct punct punct.

Unknown said...

imi pare rau k nu am putut sa vin :((

albeenah said...

nush unde stateati voi...dar eu am tipat cat pentru toata partea mea de "stadion"!!! Running up that hill...ceva gen momentul "Home" de la Depeche...desi de nedescris si incomparabil cu nik..Vedeti deja devin incoerent..e prea devreme sa scriud espre acest moment..inc anu m-am calamat!!!

Ioana said...

La mine se uita lumea ciudat cand urlam.

Anonymous said...

au cantat days before you came?