Saturday, August 19, 2006

Tai tai.

Intr-un moment de luciditate am decis sa parasesc calculatorul si sa ma intorc la lumea reala.La insistentele Iuliei ne-am indreptat spre Motoare,in masina primesc telefon de la o prietena proaspat intoarsa din turul Europei,imi zice ca a adus ceva suveniruri din Olanda,sa trecem pe la ea,hell yes!Uitasem ca locatia era un pic in afara Bucurestiului.Ne mai intalnim cu un prieten ,ajungem la destinatie,radem ne distram,urmeaza un drum al dracului de lung si panicant.
Next day hotarata sa ies din starea depresiva si cum primul pas fusese facut,ma duc la frizeria de femei,trec prin momente de panica,la sfarsit ma uit in oglinda si imi place rezultatul.
Spre seara ne intalnim,ice tea,bere,ajungem la deschiderea unui shop tare.Nori de fericire,lalalala,ajungem in Fire cu masina de gunoi.
Next day am stat acasa m-am jucat again spre seara am iesit hotarata sa schimb anumite lucruri,discutii,trairi,un caine singur si trist in parc.Nu am putut sa renunt,uneori trebuie sa lasi de la tine si sa accepti lucruri,asta nu inseamna ca iti e calcat in picioare orgoliul,pur si simplu faci compromisuri ca sa fie mai bine.
Azi am schimbat si culoarea de par,ca sa fie vindecarea completa,si adevaru' e..ma simt mult mai ok.

2 comments:

Unknown said...

am poze din masina de gunoi if you want :))

Ioana said...

le doresc.