Tuesday, August 29, 2006

Umbrela .

Incep campania Pro Umbrela,pe langa faptul ca te apara de ploaie si e fancy trendy,umbrela e un minunat obiect de autoaparare.
Parasisem Motoarele pe la 22 in compania unei prietene,coboram scarile spre pasaj si drumul ne-a fost oprit de 5 tineri binevoitori care au inceput sa ne pipaie,dar ca sa vezi!Intentia lor nu avea nimic sexual in ea,imi rup geanta si imi baga piciorul in picior ca sa imi scoata telefonul din buzunar.Am inceput sa urlu si sa ma zbat,bineinteles nimeni nu a sarit in ajutorul nostru.Ii lovesc si eu la randul meu si cu o forta divina imi trag geanta inapoi,ei insista si ii lovesc in mod repetat cu umbrela.Pleaca.
In naivitatea mea am crezut paznicii sunt acolo cu un scop si ca bulanul atarnat de pantalonii lor nu e acolo doar de decor,m-am inselat.
Nu ,nu mi-au luat nimic,decat minute din viata,am fugit in fast fudu corporatist sa ne adapostim,dupa 5 minute apar indivizii se aseaza la terasa si ne fixeaza cu privirea,panica plansete,telefoane de ajutor.Hotii pleaca,politia vine,dam o raita cu masina nu ii casim.Caz inchis.
Concluzia ...e deprimant sa vezi ca nu insemni nimic pentru nimeni,si ca probabil trebuia sa am un cutit infipt in membre ca sa insemne ceva ce mi s-a intamplat.Si nu,nu ma refer aici doar la politie.
Uneori ai nevoie doar de o imbratisare,nu de cuvinte mari,sunt momentele alea in care te simti slab si vrei pe cineva langa tine.Acel cineva apare prea rar...si te intrebi...

3 comments:

Unknown said...

“Loneliness adds beauty to life. It puts a special burn on sunsets and makes night air smell better.” (henry rollins) and although “we're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.” (orson welles)

Anonymous said...

deci pan la urma e vorba despre sistem, despre politie, despre romania, despre gradul de siguranta in centrul bucurestiului, despre umbrele sau despre singuratate?

Ioana said...

despre tot.