Monday, September 11, 2006

Girls night out.

Joi ora 17:00 se aude soneria, o trimit pe Iulia sa deschida usa si ..surpriza!Un capsor de albinuta dredoasa se iveste de dupa ea.Concubinul ei e in deplasare si vrea sa isi fac a de cap,asa ca pentru doua zile Alinuta s-a mutat la noi.
Primul ''lucru'' pe care l-am facut cand a intrat in casa nu poate fi mentionat aici,dar presupun ca aveti imaginatie fertila.Iulia ne-a hranit cu brownies delicioase,am mai discutat noi ca intre fete si am decis sa parasim cuibul,ne oprim la Cafeneaua Actorilor sa ne facem plinul cu o pizza,intre timp ne suna Mixi sa ii facem o vizita si sa il aducel si pe Domnul Sprit de vara cu noi.Ajungem la ea ne uitam la un film oarecum siropos,mai radem nitel si plecam spre Tara Minunilor unde e concert Pistol.Trecem precum cutitul in unt prin multime si ajungem la bar sa ne luam otrava numita Pepsi,ne facem culcus intr-un colt langa scena evitand marea de fete disperate.Incepe concertul ne miscam soldurile, se termina,asteptam cadouasul la Pizza Hut,il primim si fugim spre casa,gospodinele au facut spaghete si vinete,in sufragerie alt gospodar prepara alta papita.
Dupa conversatii extrem de inteligente ne-am indreptat spre Mos Ene ,pe la 4.
Next day ne trezim incepem ziua cu un zambet,fetele gatesc orez brun cu legume,ne uitam la Inger Salbatic,apare si Ioana mai radem putin,fetele ies in b52 sa party ,eu raman ca femeia la menopauza acasa.Pe la 4 se intoarc muierile ''ne bem ceiutul'' discutam probleme grave si ne culcam.Dimineata incepe tot cu un mic zambet,Alinuta ne paraseste,se intoarce la cuibul ei,ce trista e casa goala.Seara Bogdan si Danut ne fac o vizita radem si cu ei putintel,si mergem spre Amsterdam la Vadim.Cine a fost stie cum a fost,pentru cine nu a fost :A FOST TARE!.
Next day Vaxi si Volk ne fac si ele o vizita facem clatite ne holbam la un film..pe la zece pleaca..iesim si noi spre centru Iulia ma paraseste ,plec acasa o sun pe Patricia ca e pericol de depresie ,vin ardelencele vesele ,discutam despre filme,tenis,arta urbana si savuram un vinut rosu + bomboanele de ciocolata clasice depresiei.
That's all! da! am scris postu asta ca sa ma laud,sau pentru ca tanjesc dupa atentie.Ca vorba aia blogul e noul trend si eu sunt o urbana mica cu basca si umbrela aa! si babetica sa balesc pe ea.

7 comments:

Anonymous said...

ca tot e la moda urbanul si pozitia lui in suburbia bucuresteana...hai ca poza cu jack e catalogata drept `` a clsic`` of our days:)

Unknown said...

you should be ashamed of yerself!! ntz ntz ntz :))

Alexandra said...

you go girls! next time, I'm in! :D

Ioana said...

Yes dear!

Ioana said...

Da imi este rusine!

Anonymous said...

vreau si eu reteta de brownies, phlease!

Iulia said...

o postam aici pe blog?mai bine ti-o dau pe mail,sa nu afle toata lumea secretul :D