Monday, October 16, 2006

Ceva educativ .


In aceasta seara Acasa Tv a continuat seria telefilmelor de 2 lei.Daca din intamplare butonati telecomanda si ati dat peste "Prea tarziu'' mizeria care a rulat de la 21:30 a 22:30.Inteleg ca rahaturile astea se vor educative,si mamele ajunse la menopauza le iau in serios,in categoria asta intra si fiica lui Eva care mi-a dat viata.Insa in seara asta au intrecut masura uite ce scrie in
Evenimentul Zilei despre acest telefilm :"Nora(adela popescu) e o adolescenta ai carei parinti se despart.Ea ramane cu mama sa.Fata este foarte nemultumita bla bla bla (aici partea interesanta)
Intr-o seara Nora ,impreuna cu o gasca de adolescenti de bani gata ,merge la un club.Aici ,ea fumeaza marijuana,se ameteste foarte tare si,in combinatie cu alcoolul,lucrurile scapa de sub control."
Am observat pe fata mamei ca a avut o revelatie.
Bineinteles ca pe fecioara Adela Popescu au facut-o un fel de Avril Lavigne unghii negre,bocanci,fardata cu negru.Ce adolescenti de bani gata fumeaza iarba tovarasi?cocaina e prietena lor nu marijuana.
Televiziunea asta ar trebui incendiata,dauneaza grav mamelor credule. :"Asa era si tactu,un iresponsabil"
"Eu ma chinui sa va cresc etc."
"Ioana tu ai incercat iarba?"
"Dar cu foitele astea se fumeaza marijuana,stiu eu"
"Stiu ca il preferati pe tactu el e mai libertin"
Mie victimelile astea imi fac greata.Jos cu Acasa TV.
Ps: DIVORTUL PARINTILOR NU E O DRAMA.jeez.
O da!

5 comments:

Anonymous said...

haha,sa fi vazut ce fata avea juna prima cand a incercat iarba...(bineinteles corupta de anturaj)

Anonymous said...

a da,si site-ul ala care se vrea antidrog e varza si plin de greseli gramaticale:"Pe cat de periculos este cosumarea drogurilor , la
fel de periculos este si comercialiarea lor la ''negru''
pe piata mondialã."

Moi said...

si melodia aia de pe fundal...aoleoooo. imi vine sa-mi scot timpanele

Unknown said...

hahahah asta era faza cu aia...nimerisem si eu pe aksa..da am crezut k e minunata telenovela.nu am dat atentie.

Anonymous said...

true ...