Wednesday, October 04, 2006

O altfel de miercuri.


Am religie prima ora,lasa-ma sa mai dorm!Nu ,nu se poate,ok.
Dai si fugi spre betonul numit liceu,7:35 .Imi pare rau s-a sunat de 5 minute.Multumesc foarte mult!Bine,stau o ora pe afara nu-i drama.
Hai sa ma plimb,ah!uite vin si Raluca cu Alina bun.Uite un parc,habar nu aveam ca avem parc pe aici,uite daca e parc inseamna ca sunt si banci,hai pe banca.
Vrei un senvis?imi zice Raluca ,ca in reclama,zic ,de ce nu?Apare un porumbel si se uita ca un caine milog la noi.Bine bine ,uite ia si tu !mai apare unu ,inca unu ,inca unu .Si ne trezim cu patruj de porumbei flamanzi.Ai cinci mii?Ma duc sa iau o paine.Mai apare un stol de porumbei.Vin si vrabiutele,le fura mancarea porumbeilor ,ca ele sunt mai mici si mai sirete.
Pasarile zboara brusc si apare o doamna de-a strazii insotita de un cutu.Ii oferim si lui painica,ne refuza politicos,o intrebam pe lady daca e al dansei,ne zice ca stapana lui doarme asa ca el a iesit la plimbare cu ea.Pleaca mai departe ,invitatii nostri se intorc la masa.
Imi plac asa de mult pasarile! se aude din spate.Un barbat la vreo 35 de ani cu tricou in dungi ,blugi si par cret s-a postat langa noi si se uita la festin.Zambim .Se aseaza langa noi,imi cere o bucata de paine sa hraneasca si el pasarile,ii intind bucata de paine.
Imi aprind o tigara.Nu e bine sa fumezi sa stii,si eu am fumat,si am baut,am baut si spirt,dar Ea m-a ajutat.Care ea?zic.Maica Domnului.Incep sa imi pun intrebari in legatura cu domnul de langa mine.zic ,inteleg.
Pasarile ma ajuta,zice el,sunt protejat de o asociatie extraterestra in caz ca vin inundatiile.Cand o sa vina inundatiile numai noi o sa scapam ,eu si ele.Uneori ies in parc sa fac arte martiale si ciorile se uita la mine si ma aclama.
Odata am avut o gaina,nu ca sa o tai,o aveam ca pe o pisica.Ieseam cu ea in padure,odata eram cu ea in padure si am gasit o planta care exista special pentru gaina mea.
Auzi Raluca,nu e cam tarziu?cred ca trebuie sa plecam la scoala.ok.Pasarile fug iar,apare cainele,il urmaresc ,in spatele nostru e o banca,pe banca e o batranica acoperita cu o patura,cainele se aseaza langa ea si doarme.Inteleg acum care e casa cainelui.
Ne ridicam de pe banca,domnul ne multumeste pentru companie.
Sa nu uitam! Pasarile sunt salvarea!

5 comments:

Unknown said...

you've just been bucha tagged!!!! check my blog! www.yazee.ro for detailz

Ioana said...

What is bucha tagged?

Ioana said...

a,leapsa

Anonymous said...

:)) ... trebuia sa intri in jocul lui ...sa-i spui ca tu esti sefa extraterestrilor ... si ca ai venit special sa-l supraveghezi ... bling bling

Ana said...
This comment has been removed by a blog administrator.