Monday, November 20, 2006

I wanna!


Serios vreau sa scriu aici lucruri dragute ,optimiste si roz.Blogul meu o arde depresiv ca mine,incercam sa gasim lumina dar e mai greu.De asta tot stresam pe Mixi,pentru ca Mixi inseamna mantuirea momentan.Daca Mixi nu reuseste sa ne ajute suntem pierdute in intuneric pentru eternitate.
Nu,nu am devenit lesbiana peste noapte,doar ca Mixi stie despre ce vorbesc aici.
Vreau sa imi cer oficial scuze pentru tot stresul provocat.Promit ca iti fac o gentuta frumoasa ca recompensa.
Mixi tu ai puterea de a schimba o viata. Asa.
Mixi Mixi te iubesc.
Acum am vazut ca nu prea am poze cu tine Mixi,trebuie sa indreptam asta.

6 comments:

Moi said...

anytime sweetie...si nu mi-ai provocat nici un stres sa stii

Ana said...

Nush depre ce e vorba dar sigur e vorba de multa, multa prietenie!Si asta e bine pentru ca prietenii sunt facuti sa te tina de mana atunci cand nimeni nu te mai tine, sa te injure cand toti te lauda..dar mai ales sa-ti tina capul sus atunci cand toti arunca in tine cu cate ceva!
Stiu par doar niste randuri copiate de pe un site tampit, dar nu sunt asa, sunt niste cuvinte ce mi-au venit pe moment si din pacate sunt nascute din experienta...
Sper ca nu am gresit in privinta situatiei(daca am gresit nu e decat alta gafa de-a mea si mi-o asum :D..dar cuvintele raman valabile)
Cat despre invitatie, eu sunt cea care se simte flatata :D :P
:*

Anonymous said...

sau sa-ti procure droguri..

Anonymous said...

haha,anonymous,de ce nu te semnezi din moment ce faci astfel de afirmatii?

Anonymous said...

haha indeed, ce importanta are un nume, la o astfel de afirmatie care era o gluma.. domnisoara dinaintea mea spunea la ce sunt buni prietenii si eu am completat, parafrazand o melodie cunoscuta.. 'a friend with weed is better' :)

Anonymous said...

Ma enerveaza comentariile de la anonimi.