Wednesday, November 01, 2006

I'm just killing time

Nu mai am chef de cluburi,oameni,certuri,nu mai am chef de aglomeratie,nu mai am chef de frig,nu mai am chef de fitele femeilor de 2 lei.Nu mai vreau sa astept ,astept de prea mult timp.Nu mai vreau oameni care se cred personaje de roman,chiar nu mai am chef sa imi fie bagate pe gat bubele altora,vreau doar sa fiu eu ,emo neemo..ma doare la degetu mic.
Nu mai am chef sa ma trezesc la 6,nu mai am chef sa dau explicatii,si nu mai am chef sa imi cereti sa va spun adevarul in legatura cu ce cred,si nu mai am chef sa va intrebati ce am si de ce pentru ca stiu cu siguranta ca daca as spune parerea mea sincera legata de toate rahaturile probabil ca nu ar fi prea placut pentru voi sa auziti verde in fata ca de fapt nu sunt oarba,ci doar ma fac oarba si ca inteleg si imi dau seama de prea multe lucruri.Dar uneori e mai interesant si amuzant sa faci pe prostul.
Vreau doar sa dorm ,sa imi sterg din minte toate mizeriile.
Stiu stiu..era mai frumos sa scriu un post despre cat de fericita sunt ,cat ma iubeste prietenul meu,bla bla,dar de ce sa manac rahat?(da rahat e noul meu cuvant preferat)
Pisica doarme asa frumos,pisica toarce asa frumos,pisica miorlaie asa frumos,pisica musca asa frumos.

4 comments:

Ana said...

Asta e unul din acele posturi pe care as da "copy" si apoi "paste"...pentru ca sunt pe aceasi lungime de unda cu tine!

Anonymous said...

tanti, mie-mi place de tine si cum scrii si un post in care ai fi spus ce minunat e totul m-ar fi facut sa te urasc. :)
de fiecare data cand te vad ma gandesc: uite, bai, ce tipa frumoasa si desteapta si cat sufera (pentru ca iti citesc blogul). si cum se consuma aiurea (dpmdv). meaning drinkin' and smokin'. sorry, sunt un om caruia nu-i plac drogatii. in fine, you don't need my appreciation!

Ioana said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ioana said...

Anonim,as fi preferat sa te semnezi,sincer.