Sunday, December 31, 2006

2006 part II

Giselle...the baby.








si am avut drum la Buzau.










And he used 2 be my best friend












And there was Paris....but not Pierre






Si balerini...











Si ziua Iuliei in Bugaria....si chibritul in bomboana si berea la 0,33 si patul rupt si gaura din tavan.si mult tweety si libelula.nebunelor!ce va poate face o libelula?







si muuuulta vama.





and my birthday...vag




si am descoperit persoane noi pe care le ador!









mult tai tai...


Paria.











Si s-a terminat o poveste frumoasa...




MUlt mult timp petrecut prin parcuri...








Am obosit...ce vreti au fost multe zile...revin later.

5 comments:

Anonymous said...

ce s-a intamplat cu best friendu'?

Iulia said...

Era Ungaria.

Anonymous said...

hm, eu oricum am citit ungaria :)

Anonymous said...

la multi ani, ioana! am o vaga impresie ca azi e sfantul ion

Alexandra said...

bre, te-am tagguit! sa nu te fofilezi :D:D:D