Wednesday, December 20, 2006

ask me

Via Iulia

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand
"Fii atenta ,copila mea,l-am auzit chiar atunci pe Nesuferit,taman la tanc,vorbindu-mi ca un adevarat prieten"
2. Fara sa verificati, cat e ora?
12:00
3. Verificati
12:06
4. Cum sunteti imbracat?
Pijama cu oite!
5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La cana de ceai.
6. Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
Iulia bodogane ceva de revelion si un barbat vorbeste la telefon.
7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Ieri ,am cumparat paine si era sa ma calce masina.Imaginati-va cum s-a simtit Frodo in drum spre Mordor...cam asa.
8. Ati visat ieri noapte?
Da.
9. Cand ati ras ultima oara?
azi dimineata cand ma uitam la pisica cum dormiteaza.
10. Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
ohoo nu cred ca scriu tot,poze,stelute fosforescente,stelute desenate de mine,colaje,niste mosi craciun atarnati,fluturi,postere,un mini cuier cu luna,un trandafir uscat.
11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Casa in Austria (prietenii stiu de ce)
12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Spanglish
13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Un cos pe fata mea!!
14) Ce parere aveti despre acest chestionar?
se putea si mai bine
15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca
Cand aveam 2 ani,am supt o rama.SHOCK!
16.Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Mora sau Eva.
17. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?
Vlad sau Calin
18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Sa studiez in strainatate ,and I WILL!
19. Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
Te astepta Mos Craciun.
20. Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
sentimentele
21. Va place sa dansati?
Ador
22. George Bush?
an american idiot
23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
Daria iubirea mea. ;))
24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Andru , Jay , Noemi ,Adina

5 comments:

Alexandra said...

Calin clar!!! ;;)

muffin said...

te-am vazut azi pe la romana, literalmente parca te indreptai spre Mordor:))

Iulia said...

Hahahaahaaaa,ai recunoscut faza cu rama!!!

Ioana said...

A! azi nu a fost Mordor,azi a fost chiar ok,ma simteam foarte Christmas spirit.

Unknown said...

o casa in Austria..ff bine gandit ioana.o sa vin in vizita la tine ..si tu la mine in Franta:)))) ..ahh si da...Austria...hihi