Monday, December 04, 2006

Avampremiera la Mos Nicolae




Tanjeam dupa gogosi home made de cateva luni si cum mama e femeie moderna ,nu mai binevoieste sa gateasca.Ieri a venit bunica in vizita si azi mi-am delectat papilele cu bunatatile din imagine.
Ce conteaza ca maine o sa fiu cu 1 kg mai voluminoasa,macar adorm fericita.
Gogosile home made bat orice.Merita sa suporti 2 zile de cicaleala hardcore pentru un castron de gogosele ninse .
Nu povestesc nimic despre saptamana trecuta,spun doar ca se cere o mica pauza si cura de ceai.
In alta ordine de idei ,Mami s-a intors acasa si ne-a adus cadouri mumoase.
Turcii au Zara Home,bastards!
Trebuie sa spun ca m-am indragostit de mini-conversul meu.
Asteptam cu nerabdare Mos Nicolae de miercuri.
Promit ca nu o iau pe aratura ,blogul meu ramane blog de depresiva.

12 comments:

Anonymous said...

Ce saptamana am avut draga?:Da fost atat de normalaaaaaa

Ana said...

AAAAA...
Si Alex are breloc din ala :((
Si va invidiez :((
da va si iubesc :*:*:*

The Dude said...

E "AVANPREMIEEEERAAAAAAAAA"!!! DE LA "AVANT PREMIEREEEEEE" DAAAAAMN :)) N-am putut sa ma "aptin"... or is it "abtin" :) (Nu te supara pe mine.)

Ioana said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ioana said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

nimic nou.

Ioana said...

O las pulii,dragi anonimi.
stoicescu n e langa m pe tastatura.Si hai sa nu mai mancam cachita,de maine o sa scriu si eu cu tz,k,jmecher,q mine si toate cele.
Dar hai sa comentam ca sa ne aflam in treaba.
E bine de stiut ca voi nu aveti altceva mai interesant de facut decat sa imi analizati mie blogul.
A,si daca eram o dobitoaca as fi sters commenturile urate de la anonimi.

Anonymous said...

dar nuuu. le-ai sters pe ale tale.

Ioana said...

asa si?cred ca imi permit sa fac ce vreau cu vorbele mele.

Anonymous said...

Ce ma amuza "anonimii" astia.Trist ca n-au ce face la varste inaintate...

Moi said...

stoicescu esti un bou (nu te supara pe mine)

The Dude said...

Stiu Mix, stiu. :)

Ioana: cam virulente mesajele alea doua sterse :)