Monday, December 04, 2006

Baba oarba la Bucuresti.


Inainte ca numarul oamenilor care imi dau leapsa sa creasca,imi screm si eu materia cenusie si degetele .
Iata

1. 3 locuri care imi plac in Bucuresti
-Pontonul din Herastrau ,dimineata devreme sau cand soarele apune
-Lipscani (se pare ca tutoror le place)
-Camera mea care are ca accesoriu pisica.

2.3 locuri pe care le detest in Bucuresti
-tramvaiele
-Colegiul tehnic de arhitectura I.N. Socolescu
-drumul spre cladirea mai sus mentionata

3.3 locuri in care imi place sa ies cu prietenii
-Casa mea
-Casele lor
-afara din oras
4. Trei lucruri pe care un occidental (urban) nu le-ar intelege la Bucuresti:
-De ce cluburile underground sunt populate de cocalarei
-De ce cu greu gasesti o vanzatoare cu care sa comunici in engleza
- de ce te scuipa pe strada tiganusii
5.5. Cel mai de fite cartier: Nu stiu ,nu ma intereseaza,exista?
6.6. Cel mai urat cartier: berceni

Nu dau leapsa mai departe,avand in vedere ca au trecut 2 luni de cand am primit-o si presupun ca intreaga blogosfera a primit leapsa.
Postul lui Mixi mi-a amintit de leapsa.

2 comments:

Ana said...

Argh...trebuia sa imi dai mie leapsa asta..k e geniala..am citit-o pe la mai multi..dar nu am primit-o de la nimeni :))..
Anyway cred ca sunt cele mai tari si sincere locuri pe care le-am citit pana acum :)
:*

Anonymous said...

la faza cu locurile de iesit ... ce sa zic, alea 3 sunt si preferatele mele :)