Thursday, December 28, 2006

Craciun part I

Sunt inca un copil,asteptam Craciunul cum astepti painea calda de la brutarie.Imi era dor de bunici ,de casa , de caini ,pisici.De senzatia pe care o am de fiecare data cand trec pe langa fantana veche si poiana,de zambetele pe care ni le aruncam eu si Iulia cand trecem pe acolo.
As vrea sa scriu aici ca am avut un craciun ca-n povesti.
Dupa un drum de 6 ore ,am ajuns in sfarsit in fara portii,cainii au sarit,ne-au pupat(la fel si bunicii).
M-am chinui cu Iulia sa aranjam o masa frumoasa asa..ca pentru Craciun .
Calvarul a inceput cand au adus sarmalele pe masa,Buni nu are voie sa manance sarmale,era Iliescu la televizor ,Mami e Anti Iliescu,Bunicu e Pro Iliescu.Revolutie...impuscaturi.
Bunicu ii zice lu Mami sa nu mai vina pe aici,Mami se ridica sa plece,Buni nu aude nimic,e surda.
E Craciunul,afara nu ninge.
Ma iau de mana cu Iulia si urcam in barlogul nostru de la etaj,multumind familiei noastre pentru atmosfera calda in care ne aflam.
Buni o sedeaza pe Mami,Bunicu se sedeaza singur cu tuica....
E cald si bine in plapuma si la Tv ruleaza un film cu un mosulet cu barba alba si caciula rosie...a stai! e ala...Mos Craciun.

6 comments:

Ioana said...

treceam ( ca sa nu imi sara anonimii in cap)

Anonymous said...

am mai trimis un comment de vreo 2 ori, nu stiu daca a ajuns. ma rog. nu exista edit la blog? :)

Anonymous said...

aha, deci n-a ajuns. nu scrisesem decat ":(". adica trist. :(

muffin said...

lasa ca sunt si Craciunuri mai rele, cu revolutii mai mari:D. dar tu si Iulia de ce nu v-ati anesteziat cu tuica?:))

Iulia said...

Noi am avut vinul fiert:D

sXe said...

v-a adus mosu' catelu'?