Tuesday, December 19, 2006


A venit iarna,afara ploua si cerul e gri.Nu-i zapada si luminitele sunt urate,n-am cumparat inca cadouri pentru fiintele dragi.In casa am pus luminite,sunt aceleasi de anul trecut,si canapeaua e neschimbata,bradul e tot acolo.Eu nu mai am cornite in cap si nici beteala la gat si nici nu sorb o bere.Si nu e dimineata si nu ascult bush .
In schimb,anul asta am cornite de ren ,si il vad pe Mos Craciun pe webcam.
Ca tot eram eu aia care traia in filme,am feeling de L'auberge espagnole si e tare placut,nu stiu cum sa va explic cum e e cu mine si feelingul din filme.
Parca am intinerit si lucrurile nu mai sunt asa negre.Nu ,nu am cunoscut nici un Fat frumos si nici nu am castigat la bingo.
Pur si simplu ma plac pe mine.
Amintirile sunt doar amintiri.Inainte eram singura dar traiam cu impresia ca nu sunt ,acum sunt singura si stiu ca sunt singura,dar sunt singura in 1 ,nu in 2.

1 comment:

Ana said...

"Amintirile sunt doar amintiri.Inainte eram singura dar traiam cu impresia ca nu sunt ,acum sunt singura si stiu ca sunt singura,dar sunt singura in 1 ,nu in 2. "
FRUMOS!!!