Sunday, February 04, 2007

A moment of Silence

Nu vreau sa luati povestea de mai jos ca pe o morala,nu vreau sa invete nimeni nimic din ea .Vreau doar sa va ganditi putin la cat de stupid se termina o viata.
Am scris acum cateva luni un post,despre o adolescenta teribilista,trebuie sa recunosc ca nu m-am gandit niciodata ca se va termina asa.
Stiti cum e..te gandesti ca doar in filme se intampla asa,si cand are loc langa tine e ca o palma plina de bolduri.
Pe Luiza am cunoscut-o in prima zi de scoala din clasa a 10-a,ea era a 9-a ,era speriata si nu vorbea cu nimeni,asa ca i-am zis Irinei sa mergem la ea.Avea 2 codite,adidasi roz,o fustita neagra si ghiozdan cu flori,cum am fi putut anticipa finalul?
Stiu ce va ziceti...tipica poveste a fetitei inocente care devine fucked up...dar totusi...
Toti suntem tentati,toti incercam,toti vrem sa ne distram,dar nu toti intrecem masura.
Nu stiu exact de ce a ajuns asa,parintii ei erau toleranti ,intelegatori,avea prieteni care o iubeau.
A avut perioada aia neagra de care am scris mai demult,nu cred ca are sens sa scriu inca o data despre ea mai ales ca nu vreau sa o fac sa para altceva.
Isi revenise,se intelegea ok cu familia,umbla cu oameni ok,ma gandeam ''hmm uite un caz fericit,s-a lasat de tot si isi revine incet''.
Am vazut-o joi la concert,vesela plina de viata ,alt om.
Azi dimineata am aflat ca Luiza e acum la morga in Ploiesti.
Cum s-a intamplat?Plecase la Busteni cu gasca,si a comis o ultima greseala,probabil inofensiva in mintea ei.
Euforica a coborat pe sina de tren,nimeni nu a observat,credeau ca s-a dus in alta parte,pana cand au vazut ca vine trenul ,ea s-a speriat si a cazut si acolo a ramas.
Asa s-a terminat povestea pentru Luiza sau Shobo.
Nu vreau sa va induiosez,sa fac morala,sa nimic,uite doar ce fragila e viata si uite cum ii dam cu piciorul.
Nu zic nu consumati,nu va distrati,zic doar nu uitati de limite.
Rog anonimii sa isi vada de treaba,chiar nu e cazul de rautati,nu acum,nu aici.

10 comments:

Ana said...

trebuie sa recunosc ca sunt socata!m-am dus inapoi pe blogul tau si am ajuns la postul ala...am vazut ca am dat si eu un comment..
nu vreau sa imi retrag nici un cuvant, vreau doar sa inchid ochii si sa-mi imaginez ca asta e doar un scenariu de film...dar e unul prost!
realizez acum cat de mutl conteaza unele lucruri, influente, gandiri, caci nu stiu daca oricine ar fi coborat pe o sina de tren...chiar si in joaca!
si ma mai gandesc la cat de frik imi e de moarte...si va spun sincer ca oricat de teribilista a fost...si ei ii era frica de moarte!
SI NIMENI SA NU AIBA CURAJ SA IMI ZICA...CA NU II ESTE FRICA DE MOARTE!
nu am gasit cuvinte mai potrivite..sunt rece..la propriu..
Dumnezeu sa o odihenasca in pacea pe care trebuia sa o caute in ea!
Iar voi restul..cei ce ati ramas p'aici...
voua va zic atat: mai ganditit din cand in cand..caci din lucruri minore se pierde un univers!

Anonymous said...

inca as vrea sa cred ca sunt prea varza si imi imaginez ca am citit asta ...

Anonymous said...

dupa ce mi-ai zis ce s-antamplat..am ramas i soc,cred ca asta e prima reactie pe care as fi putut sa o am...apoi m-am gandit (recunosc)cu regret la varsta ei...mi-am adus aminte de postul tau si am privit-o cu dispret...imi pare rau insa ca nu a realizat cat de firava e viata si cat de mult trebuie pretuita...imi pare rau ca totusi mai avea timp sa copilareasca...si cel mai mult imi pare rau pentru parintii ei...am intrat de dimineata pe hi5 ,dupa ce toata noaptea nu am putut decat sa-mi rascolesc amintirile si sa dai poate macar de o particica din ea...in fine nu am reusit...sau cel putin nu amintiri haioase sau nostalgica,spuneam ca am intrat pe hi5 pe profilul ei...s-au strans deja cateva comenturi in amintirea ei...am vazut insa la quotes parerea ei despre viata ..o sa postez cateva: "i'll die before i'm 25 and when i do, i'll have lived the way i wanted to."

"i don't know why i did it, i don't know why i enjoyed it, and i don't know why i'll do it again!"

"choose life... but why would i want to do a thing like that? i chose not to choose life. i chose somethin' else. and the reasons? there are no reasons."

"life sucks--in a good way. falling in love, falling in hate, getting laid, getting hurt--what's one without the other? when it comes to the ritual of growing up, sometimes you smile because you're happy. other times, you smile just because you've survived. but hey, a smile is a smile."

"hate is baggage. life's too short to be pissed off all the time. it's just not worth it."

...that was it...in amintirea ei...regret:(

RudeGirl said...

:-< ce pot sa mai zic... am ramas fara cuvinte ieri cand am aflat si acum sunt la fel. am postat si eu un cantecel in amintirea ei... RIP, kid! :(

Anonymous said...

Astazi eram in Revenge si o prietena cu care eram s-a intalnit cu o cunostiinta si l-a intrebat ce mai face,iar tipul i-a raspuns ca tocmai si-a imormantat o prietena...Era vorba de Luiza...

Anonymous said...

o cunostiinta pe care a intrebat-o ce mai face*...si inmormantat*

muffin said...

eu am realizat chestia cand am vazut atata lume stransa pentru ea....

Miaul said...

de n-ati fi cunoscut-o ,nu v-ar fi marcat atat de intens.

sper ca s-a invatzat din chestia asta,desi tare ma indoiesc.

Anonymous said...

ai uitat sa spui ca a fost proasta si ca a bagat tusine...
daca esti prost mori
daca nu,nu

Anonymous said...

nici macar nu stii cum s-a intamplat si scrii o poveste d care ai auzit...nu era euforica...singura sau mai stiu eu cum...nu se plimba...pur si simplu din nevoia d a merge la o toaleta si nidte informatii gresite d la un magazin a ajuns acolo...dar voi vorbiti fara sa stiti