Monday, February 26, 2007

Uite de ce nu-mi plac americanii..



Invatam sa citim in clasa a I,geniile chiar mai devreme.Bun,ne uitam la filme cu subtitrari,ca doar nu om sta sa facem remake-uri dupa toate filmele straine.Insa exista o natiune mai cu mot decat noi toti.Ghici care?
Da chiar patria fast food&Coca cola+presedinteprostdebubuie.
Treaba lor..ziceam eu,pana sa vad ca ei defapt vin de pe alta planeta.Bun,de ce?
Avem una bucata film bun,film care chiar nu are nici un farmec cu alti actori,mai ales americani.De ce eu am putut sa imi pun frumos ochelarii si sa ma benoclez la el cu gura deschisa si rauri de lacrimi la coltul ochiului ,si americanu' nu?
Ei au zis hai sa facem rahatu praf cu un remake,zis si facut.E oficial ,Sfantul Imdb a confirmat dezastrul.
Stati asa,ca acum vine partea buna.Pe cine sa puna ei in rolul fetei,ca sa fie tipic american...I give youuuuu Elisha Cuthbert si tanannananananana ghici cine-i Kyun-woo?


Da chiar el!
Nu vreau sa-mi imaginez cam cum o sa fie...stiu doar ca au stricat un film mult prea bun.
Multumesc America,chiar imi doream sa vad o pipita blonda tatoasa facand pe betiva,clar o sa fie autentica.
Data viitoare invata sa citesti.Burp.

1 comment:

Anonymous said...

ma gandeam la ce-ai scris tu aici si's d'acord cu tine, dar fiind tanar invatacel la studii americane (printr-o intamplare pe care am ajuns sa nu o regret)tre sa zic k poate ar trebui sa ne uitam si la partea buna a americii: si asta-i diversitatea, dupa mine...adik, stim cu totii k au o istorie jegoasa, plina de rasism, discriminare si rautate si vedem cu totii cum se tampeste o natie intreaga cu televizoru si cum se introduc tot felu de trenduri superficiale (cum ar fi si filmul de care vb tu)cu intentii de manipulare(asta k sa nu mai aduc vorba de BUSHulica, manca-l-ar mama de destept), DAR o astfel de istorie plina de nedreptate da nastere la reactii adverse...oameni care cred in ceva si protesteaza impotriva regimului( si-aici ar fi atatea exemple de dat de la martin luther king la chuck palahniuk, k tot iti place si tie)..ei si pentru ei cred eu k america nu este chiar atat de rea...sa-i ajute astrele sa supravietuiasca acolo:)) sa ne rugam cu totii..pt k dak "mor" ei ce stii ce se-ntampla cu restu' lumii, tinand cont k america isi intinde aripiorele manipulante pe unde-apuca...anyway, asta e doar parerea mea..take care!