Friday, March 16, 2007

Post

Vreau as invat sa fiu toleranta,nu pretind ca sunt ,dar vreau sa invat sa fiu.Nu e sanatos sa te mananci pentru altii,pentru viata si gandirea altora.Vreau sa rad cand vreau si sa scriu ce vreau,fara sa imi fie teama de ce zice lumea .As cere si eu toleranta de la altii dar cred ca e un sacrificiu prea mare pentru ei.Invat ca nu toata lumea e ca mine,nu toata lumea gandeste ca mine.
Vreau sa am libertatea de a-mi alege prietenii pe care ii vreau eu,fara sa fie comentati.
Si pana la urma unde duce toata ura asta gratuita?iti tine de foame?te imbratiseaza cand esti singur?
Niciodata nu am pretins ca scriu literatura sau ca m-as pricepe,dar am un blog,pentru ca am libertatea sa am un blog,si mai am si libertatea de a scrie ce vreau eu in el.
Pace.Nu-mi mai bat capul.

3 comments:

Unknown said...

Vreau as invat sa fiu toleranta
Vreau sa rad cand vreau
Vreau sa scriu ce vreau
Vreau sa am libertatea de a-mi alege prietenii pe care ii vreau eu

itzi pasa cam mult ce zice lumea! toleranta se invatza cu timpul (nu fi nerabdatoare). potzi sa razi cand vrei si sa scrii ce vrei dak nu te mai gandesti k oamenii "vorbeste". so what? let'em talk! referitor la prieteni, eu cred k in momentul in care tu esti ceea ce esti tu, si nu pretinzi k ai fi altceva, prietenii te vor alege pe tine.

...but then again this is only what I think. who knows... I might be wrong.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ana said...

Aveam acea speranta de copil naiv, ca macar in fata postului asta, nu o sa se trezeasca unii sa comenteze cu rautate, dar se pare ca sunt cu adevarat prea naiva!
Asta e genul de post in fata caruia ma opresc si imi doresc sa-i dau un "copy-paste"!
Dar parca as mai modifica si ceva la el... Marimea caracterelor...Ar fi trebuit sa fi fooaarrttee mari :D

Parca la voi am vazut...
"Sa ai curajul sa spui Da
Sa ai curajul sa spui...NU"

:*:*:*