Thursday, May 10, 2007

ready 2 fall




Hai sa facem misto de organizatiile gen Peta,FreeAnimals etc.Hai sa ne indopam de la Kfc si Mc.
Hai sa consumam sa consumam pana nu mai putem.Dar hai sa vedem ce consumam.
Stiu ca e suna foarte amuzant "Gainile sunt torturate",am putea face si un cantec sa rada tot poporul.Sa radem pana ne pisam pe noi.Pana cand?


hai sa radem de toate imaginile astea.ce ziceti?hai sa radem pana ne cacam pe noi.va rog mult radeti!
salvam planeta prin caterinca.
Produsele care nu sunt testate pe animale ne fac viermi la cur,sa nu consumam doamne fereste.
deci hai sa radem pana nu mai exista animale,atunci pe ce o sa mai testam?copii abandonati?
Sa radem doamnelor,sa radem domnilor,sa radem de nebunii care protesteaza,ce stiu ei?sunt hippy penibili,noi suntem cul,sa radem.
Sa radem de cainii fleciti de masini,sa radem de pisicile imprastiate pe strazi.sa radem,suntem cul.
Animalele nu conteaza.

O fi bine asa doamnelor,domnilor?

26 comments:

Unknown said...

dar eu stiam k nu mai testeaza produsele pe animale..sau cel putin asa scrie pe unele dintre ele.iar cu mancarea nu te poti abtine...ce naiba..ar trebui sa te gandesti un pic..gainile le mancam de nu stiu cand..si k sunt ele torturate de cei kr lucreaza pt kfc asta e altceva..da e cam acelasi lucru atunci knd tanti leana le taie gatu si le face ciorba.mie mi se pare un lucru firesc sa mananci carne.

Anonymous said...

pai...nu cred ca e acelasi lucru...pentru ca cel putin tanti leana lasa gainile sa zburde fericite on curte langa cocosei inainte sa fie macelarite. Tot vor fi mancate dar cel putin au o viata relativ buna si mor repede (relativ :|). La Kfc and co....e ceva mult mai de cacat.

Ioana said...

Nu tot ce zboara se mananca,inca se testeaza ca la balamuc si animalele mor.Asta realitatea,frumoasa,urata ,voi alegeti.Mie mi se pare inuman,la fel cum e si cu blanurile.

RudeGirl said...

o, da, ai cam pus punctul pe i, ce sa zic, mai ales cu atitudinea aia a multora "iti pasa, deci esti hippie, deci vai de capul tau, deci lasa-ne". ai dreptate... :|

Unknown said...

whatz this? ioana la mac?

da pe bune, ai dreptate! iti sugerez sa faci ceva mai multa informare. poate niste date exacte, studii, chestii d'astea. you know... statistics sells!

Unknown said...

da...oricum se stie k mc si kfc sunt de cacat..dar sa fim seriosi..toti am mancat macar o data de acolo.si nu cred k ne-am gandit in momentul ala la gainile chinuite.cel putin mi s-ar parea aiurea sa zic k sunt anti..knd si eu am mancat kfc si probabil o sa ma mai mananc.

Anonymous said...

nu era hamburgerul ei, ma! :)

Ioana said...

am zis eu ca m-am nascut asa?Damn, ca de obicei, sarim si muscam, nu cunostem dar muscam. Imi vine sa borasc

Anonymous said...

te-au prinsssss...doamneee in sfarsit iti dai arama pe fata...ah si te ascunzi in spatele cacaturilor astea cu imi vine sa borasc...hahahahah te-a prins jayutu ahahahahah

Ioana said...

Foarte interesant,solicita neuroni si e si gustos. Mai rontaim putin cacat si ne facem destepti.
Acum spune-mi ti-ai dat drumul cand ai scris acest mesaj?
M-a prins jayutu, de maneca? de ce? de picior?
Sunt tare curioasa.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

bai!!! ho!!! gata cu cearta. tot ce vroiam sa zik e k ioana are dreptate dar e om k noi totzi. cu totzi probabil k incercam sa ajungem la o utopie dar nah.. "shit happens" so to speak. of!

actually what the fuck do I care? go ahead and kill yourselves!

Anonymous said...

Nu poate omul sa-si spuna opinia? E un blog foarte realist, iar daca deranjeaza, nu e vina scriiturii.. Eu nu mananc carne de 2 ani si ma simt foarte ok. N-am facut optiunea din ratiuni 'dietetice'. Nu-i incurajez pe cei din jur sa nu mai manance carne, si nici nu-i judec pe cei care mananca. Dar sa ne oprim cateva secunde cu ochii pe eticheta unui produs cosmetic, nu ne costa nimic, nu-i asa? Macar atata lucru putem face. Pt cei care-s against "animal cruelty" va recomand orice performance Dave Philips (a fost si la avm 2006). Plangi sau/si te revolti. Sunt imaginile postate in blogul asta la puterea 1000+o groaza de decibeli ce cam chinuie urechea. Da' lasa ca meritam:P

Iulia said...

Cred ca chestia cu lasatul de comentarii anonime rautacioase se practica la 13 ani,unii nu se maturizeaza niciodata.Aa si poate si invata sa scrie anonimii nostri.Se scrie "cand" si "erectie" draga,iar daca cumva ai scris in graba si a fost o eroare nu-i mai critica pe altii cand fac la fel :D

Iulia said...

Sper sa muriti in chinuri,sa testeze cosmetice si toate cele pe voi.

Anonymous said...

corect

Ioana said...

Traiasca puncte puncte , alea da inseamna ceva si demonstreaza o inteligenta aleasa.
Totusi eu stiu ca anonima in cauza e doar un caine mic si plouat care latra tare tare cand e invizibila , insa pe propria-i raspundere e ''micuta victima'' got it?get it?good!
depresia nu e deloc favorabila erectiei asa ca ... Diva Bruneta get a life, si o personalitate.
Pupici Mibi.

Anonymous said...

Pfff ce basini nejustificate. Va pasa rau de tot de ecosistem, dar va pisati pe ea de viata ca d'eh, plm, nu e cool sa mananci de la kfc, dar e cool sa o dai pe iarba si sa te imbeti. Asa oameni preocupati n-am mai vazut. Prea fara de pacat, vanitas vanitatis. lasa-ti-o mai moale cu extremismul asta pro-terra, sau daca va caracterizeaza, renuntati VOI la elementele nocive si atat. Daca eu mananc la Mc nu inseamna ca sunt pasibil de vreun blestem (vezi "muriti in chinuri) sau pedeapsa. In primul rand ca gainile sunt crescute pentru a fi mancate sau pentru a produce oua. Daca vrei gaina pet du-te si ia-ti si lasa KFC in pace ca nu ti-a luat tie de la gura sa critici societatea de consum atat. ignorants.

Unknown said...

"gainile sunt crescute pentru a fi mancate sau pentru a produce oua"

"nu ti-a luat tie de la gura sa critici societatea de consum"

OMG!!!

"ignorants."

oooh yes!... exactly!

Anonymous said...

Democratia nu poate exista fara o societate de consum. Democratie fara piata capitalista nu se poate, piata capitalista fara consum nu se poate. => Daca vreti 100% natural, vorbiti cu Wells (eventual prin spiritism, bigots!) si vedeti cum sta treaba cu the time machine. Apoi setati Stone Age ca default si dati-i drumu fericite la mancat radacini sau dinosaur CRAP :D. Yazee jay, multumesc pentru apreciere :))

Ioana said...

Din cauza oamenilor ca VOI s-a ajuns asa.Nu ati inteles NIMIC, si nu meritati nimic. EU am facut o ALEGERE, nu informatia va intereseaza, va intereseaza sa criticati o Alegere, sa aratati inteligeti pe un blog pe care oricum nu il citeste multa lume. Asa ca hai sa mestecam, sa inchidem ochii, e o minciuna ca animalele mor in chinuri, in conditii inimaginabile. Asa ca hai sa ne prefacem, carnea creste in copaci.

The Dude said...

"Democratia nu poate exista fara o societate de consum. Democratie fara piata capitalista nu se poate, piata capitalista fara consum nu se poate."


Daca nu intrai ca anonim/a, probabil ca m-as fi deranjat sa-ti zic ca esti un imbecil/vita incaltata. Tranzitivitatea logica de mai sus nu te scapa, pentru ca in esenta ei e o ineptie tot ce ai afirmat. Uite-i ma cum se joaca ei asa, cu ideologiile si sistemele economice pe degete... macar asuma-ti prostia, nu-ti mai fie rusine sa defilezi cu ea si, rogu-te, logheaza-te, sa rad si eu un pic :)

Anonymous said...

Dragul meu baietas, te rog eu pe matalica sa iti expui tezele si concluziile tale legate de conexiunea facuta de mine intre sistemul economic, ideologia politica si acest post. Asta asa... Ca sa rad eu un pic. Nu de alta dar ceea ce am spus eu concura la o singura concluzie. Anume ca tot ceea ce decretati voi aici ca fiind nou si foarte rebel si chic, este de fapt FOARTE fumat, foarte penibil si foarte inert. Atat din punct de vedere al efortului intelectual depus de don'soara cu blogul cat si privind acum retrospectiv la ceea ce afirmi tu. Ioana, sau cum naibii te-o chema, eu am inteles ceva din ce ai scris. Faptul ca ideile tale sunt preluate si au valoarea zero. Tu ai inteles ceva din ce am scris eu?

Ioana said...

Dragul meu anonim, aici e buba, adevarat ai scris frumos, scris din plop de acolo de sus, acolo unde iti e si nasul.
Ziceam ca buba e ca tu nu ai inteles absolut nimic din ce am scris eu.
Nu e nimic nou, nimic rebel, nimic chic, e realitatea, e chic realitatea? habar nu aveam.
cred ca scrie destul de clar "Ioana", dar hai sa facem pe interesantul cum naibii te-o chema scumpul meu anonim.
Oamenii au uitat sa fie oameni, pana si tigrul e mai uman ca omul.
Nu-i bai, radeti, urinati pe blog, pe idei, pe persoana, salutari la plop, acolo sus, unde-i si nasul.

Anonymous said...

ma bag si eu in seamna. nu ating subiectul caci burta mea spune prea multe, vreau doar sa felicit autoarea pentru stilul abordat. savuroase articole

Anonymous said...

Lumea e rea Ioana, si pe langa faptul ca e rea mai e si proasta. Intr-adevar nu poti obliga pe nimeni sa nu manance carne. Asta tine de mentalitatea si vointa fiecaruia.
Eu am incercat, la inceput mi-a fost mai greu. Dar cu putina vointa am reusit. Si nu mor nici de foame, nici anorexica nu am ajuns, nici creierul nu mi-a luat-o pe carari gresite din lipsa vitamina B. Inca ma chinui sa scap si de peste, la care inca nu am renuntat.Atunci cand vreau sa fiu cool si sa mananc la Mc, imi iau o inghetata... cel putin stiu ca imi satisface papilele gustative mai ceva decat carnea.
Ma enerveaza indiferenta oamenilor, si faptul ca mai sunt persoane care incearca sa le salveze si restul lumii nu stie decat sa critice si sa ramana la fel de indiferenta.
Mancam animale, calcam pisici cu masina, testam orice pe animale si multe altele pentru ca noi suntem oameni si mai tari in drepturi.
E trist... foarte trist.
Sper sa reusiti sa faceti ceva cu site-ul vostru de adoptii. Bafta multa!