Thursday, June 29, 2006

Ce se intampla?

De cateva zile,se aude obsedant la radio un refren :" Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair",la inceput ma gandeam ca poate nu aud eu bine, ca poate gagica respectiva rosteste altceva,dar nu ,acum 5 minute am vazut pe Vh1 clipul de la ''divina melodie'' care imi fute timpanul."Artista'' ce canta melodia asta '' mirifica'' se numeste Sandi Thom,si da! ea chiar zice 'I wish I was a punk rocker with flowers in my hair''( asa se numeste si melodia,va invit sa o downloadati si sa va minunati si voi!)
Lyrics: and the only way to stay in touch was a letter in the mail
and anarchy was still a dream
When my mom and dad were in their teen
And when God Save the Queen she turned a whiter shade of pale
And ignorance could still be bliss
When popstars still remained a myth

Chorus

And computers were still scary and we didn’t know everything
And the media couldn’t buy your soul
When accountants didn’t have control
When music really mattered and radio was king,
Not everybody drove a car,
When the head of state didn’t play guitar,

Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
I was born too late to a world that doesn’t care
In 77 and 69 revolution was in the air
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
Chorus
When record shops were on top
and vinyl was all that they stocked
and the super info highway was still drifting out in space
kids were wearing hand me downs,
and playing games meant kick arounds
and footballers still had long hair and dirt across their face

Chorus

I was born too late to a world that doesn’t care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

Eu nu am vazut a punk rocker cu flori in par...voi da?Eu tot nu m-am lamurit ce-i cu melodia asta!

3 comments:

Iulia said...

tanti aia are personalitate dubla,hippioata si punkista,si nu se poate decide ce sa fie dintre aceste variante..melodia asta e foarte stresanta si m-am saturat sa o aud peste tot(de fapt la guerilla si pe vh1 doar)they should ban it!

utopic said...

un fel de catelo-pisica

Anonymous said...

cred ca producatorii stupizi au gresit cand au scris versurile , in loc de hippie au scris punk rocker (culmea ironiei) :))