Thursday, June 29, 2006

Mare tristete.


Zuzy pleaca maine la 8 dimineata,isi petrece vacanta '' in the wild''( la bunici),cica sa mai respire si ea aer curat si sa interactioneze cu alte pisici(sper ca nu o sa rezulte pisoiasi din experinta asta!).Problema e ca Zuzy ,e diferita,nu ii plac pisicile, ii plac mai mult caini.Trec printr-o mica ''drama'',o sa imi lipseasca sa o am in casa,sa fiu terorizata de gherutele ei.
Of,chiar o sa imi lipseasca micuta felina.
Altceva...maine plec la mare,scap putin de Bucuresti,fac baita in mare,ma bronez putin.
Ma intorc duminica sau luni,si joi o tai din tara spre Austria si Franta.

3 comments:

Alexandra said...

cadouas roz pentru mine si pentru Ana. it-s a must a calatoriei voastre!:)))

Iulia said...

dap!ufff mi-e dor de zuzel :(((( ce ne facem fara ea?o sa fie asa liniste in casa,nu o sa mai am zgarieturi;(

Ioana said...

Bineinteles dear Alexandra! acum v-am pupat! la revedere scumpelor,ne auzim luni.