Tuesday, August 08, 2006

True love waits.

Palavrageam cu mama azi,si ce se gandeste ea?Imi da sfaturi in relatii si barbati.In mare ce mi-a spus a fost ca barbatii nu sunt catelusi si ca o femeie trebuie sa para mereu indiferenta.Ok acum inteleg cum va pastrati barbatii voi fetelor.Haha ce imi place expresia asta ''Mi-ai furat barbatu' ",sau declaratiile alea pline de glucoza ''eu sunt al tau si tu esti a mea''.
Nimeni nu are act de proprietate asupra nimanui,dar totusi unii oameni considera ca o persoana va fi pe vecie a lor.Nimeni nu are pe nimeni.
Si acum gandul imi zboara la relatii,pentru mine o relatie inseamna amintiri.Practic asta se intampla intr-o relatie,se construiesc amintiri care te macina la sfarsitul ei.Se consuma nervi,se schimba idei,in final nu mai ramane nimic din sentimentele de la inceput.Te lupti sa faci totul sa fie bine, si totul e bine de prea putine ori,si totul e rau de atatea ori si din ochi cad sentimente.E greu si aproape imposibil sa gasesti un om capabil sa se dedice total altui om, suntem egoisti.Intr-o relatie unu' sufera si pe unu il doare'n puta.
Oricum o dai tot nu iese bine.Si da ! Sunt deprimata.

1 comment:

albeenah said...

Si totusi...urati si "torpilati" de neintzelegerile si probele la care i-a supus viata si dragostea...acesti doi oameni din poza ta..se tzin de mana :D