Thursday, September 21, 2006

One more to go.










A trecut o saptamana de la ziua mea,si am tot uitat sa scriu despre asta.Deci mai am 1 an si sunt legala .Multumesc fanilor pentru urari si cadouri.
Ana:"La multi aani! Pretty lady,ca urez sa aveti parte de pisoi,brownies,nopti de vama,love,buline,bloguri,vise,carti frumoase,chef de dansat,substante ilegale,love din nou,prieteni close,dungi vin si everything else.!"...
Ana mi-ai cuprins esenta.
Anul asta am primit cele mai frumoase cadouri ever!

3 comments:

Unknown said...

sa fi iubita si sa iubesti la randul tau!! keep smiling that smile! happy b-day!!

Anonymous said...

la multi ani inca o data!si sa te bucuri de "pustimea" ta,sa nu ajungi frustrata o data cu trecerea timpului :D

Anonymous said...

La multi ani ... o sa-ti urez ceva mai obraznic peste un an de zile...see ya ;)