Tuesday, September 19, 2006

Stai asa am ceva in gat!aia e.

M-am saturat de: carti bune citite de oameni prosti si enumerate pe hi5 ca un trofeu,haine frumoase pe oameni nepotriviti,poze alb-negru pe hi5 ci comentarii care se vor ironice dar de fapt sunt pateu,insignele cu anarhie la fete de 12 ani,terasa ''La motoare'' care e un fel de revista de moda si scandal,pipitele care au in telefoane mesaje de la ''ubi meu'',copii boemi de pe tnb care o ard cu chitara si camasa in carouri,extremarii care o ard cu skate-ul la tnb,discutiile despre Vama Veche ( statiunea ),chetarii care folosesc drept scuza animalele fara adapost,tricourile roz la baieti,trucker de orice forma,toti ''fotografii'' care umbla pe la mnac ,Amsterdam motoare,apelativul ''fa'',frezele emo,fetele de 15 ani care trebuie sa ajunga la 8 acasa dar pana atunci executa felatii impecabile si se babardesc in cur ca sa ramana cu floricica intacta,monstruletii care pun manele in metrou/troleu and so on.
Da da,cu totii suntem speciali,sau incercam sa fim,cartile sunt trendy ,televizorul e expirat si uncool,mama si tata nu ma inteleg, cand ma fac mare ma fac fotograf, sau nu conteaza artista sa fiu .Trebuie sa fiu compatimita ca sa exist,trebuie sa am o mare drama in spate ,sa fie secreta,asa am sa par misterioasa si Petronel va fi fascinat de mine.
Gata cu Drama Queen,noul numar aduce schimbari.

9 comments:

Unknown said...

... si in continuare va fi la fel!!! ba kiar va evolua de aici in lucruri care probabil k ne vor "supara" si mai mult. ce pot sa zic eu e sa invetzi sa tolerezi orice... smile & wave... so to speak... si sa'ti vezi de ale tale. :))

signed the emo-wannabe-photo-teen idol
papapa pam pa pammmmm

Ioana said...

ei ei,acum nu ma refeream la tine!da da toleranta..i guess.

Unknown said...

ba nu! dar tolerez opinia ta fata de acest subiect. in opinia mea indiferenta nu este raspunsul. eu vorbesc de tolerare la genul k orice face unu sau altu e treaba lor si viata lor si dak ei asha vor sa shi'o traiasca... go ahead! who the fuck am I to judge... si eu imi traiesc viata asha cum vreau. dak suntem indiferenti inseamna oricum k in mintea ta tu oricum critici dar itzi pui un zambet fals pe fatza si treci mai departe. nu?

Ioana said...

Pe mine nu ma deranjeaza cum isi traiesc ei viata,ma deranjeaza falsitatea care e evidenta.Si trebuie sa vars si eu undeva ce ma apasa adica pe blog.Muahahahahha.

Anonymous said...

te apasa ca unii canta la chitara si ca au camasa in carouri...te apasa ca pustimea are freze emo si ca au impresia ca viata e o drama si raspund la de ce esti suparat cu ``m-am certat cu viata?`` cred ca nu cunosti cu adevarat termenul si semnificatia apasarii...in rest used to blog posts like theese

Ioana said...

ironie.

The Dude said...

"dak suntem indiferenti inseamna oricum k in mintea ta tu oricum critici dar itzi pui un zambet fals pe fatza si treci mai departe. nu?"

Nu.

Unknown said...

bine.

tusat said...

http://www.youtube.com/watch?v=5Za2k5wA3sk
iti recomand asta, ti se potriveste.