Tuesday, November 07, 2006

Cemi

Cautam prin calculator o ceva,si am dat peste "By your side'',melodie care la orice ora ,orice loc imi aduce aminte de Emi.
Si iata-ma acum,vreau sa scriu despre ea.De ce?pentru ca ii duc dorul,pentru ca am cunoscut-o in under, si nu mi-a placut deloc de ea.Insa la sfarsitul noptii dupa nenumarate shot-uri de tequila mi-a devenit draga.De ce ii duc dorul?pentru ca am trecut prin belele ,barfe si clipe extraordinare impreuna.Pentru ca acum ma uit pe pozele de la Azuga si amintesc fiecare minut petrecut acolo.Pentru ca pe Emi o sunam cand se intampla ceva,si pentru ca ea ne suna cand patea ceva.Pentru ma lua in brate cand plangeam,si cand ne imbatam.
I-am promis ca o sun ca sa ne intalnim,si nu am sunat.Si imi e dor de tine Emilia,si imi e dor de munte,si imi e dor discutiile noastre.
Atat am vrut sa scriu.Si nici nu cred ca e nevoie de mai mult

3 comments:

Anonymous said...

ce sweeeeeet...promit o reintalnire foarte curand!promit!

Moi said...

si mie mi-e dor de emy!

Ana said...

that was a nice post...si ma intreb de ce mi se pare cunoscuta faza aia cu.."la inceput nu o suportam"..hehe..mi-am adus de reconcilierea noastra de la ziua lu' Alex :D