Sunday, June 11, 2006

Just a perfect day

Ultima zi a saptamanii a fost cea mai buna,dupa 6 zile de certuri si nervi ,astazi a fost perfect.
Am fost in Herastrau cu Sarmee seara pe la 19 30 cand am ajuns m-am gandit ca va fi o iesire esuata pentru ca parcul era plin de oameni nu tocmai pe gustul nostru(ca sa nu zic cocalari) muzica house se auzea din toate partile ,cosurile de gunoi erau pline si in jurul lor erau mormane de gunoaie,parcul nu mai arata ca atunci cand eram copil(sau poate atunci nu ma interesau lucrurile astea).Ne-am foit prin aglomeratie si am gasit un pod gol,ne-am oprit acolo si spre surprinderea noastra am constatat ca in apa aia mizerabila traiesc pesti,pesti mari si grasani!Am stat si ne-am uitat vreo 15 minute la pesti,apoi am continuat expeditia prin parc si am gasit o alee nu foarte populata de ..ahem oamenii de mai sus(vezi cocalari) si ne-am asezat acolo pe un fel de banca ,era o lumina portocalie foarte placuta hmmm mi-a placut la nebunie atmosfera de pe aleea aceea!Apoi am mai mers si am gasit un ponton gol ,am stat acolo si am privit asfintitul.
Ne-am continuat plimbarea si am gasit o taraba plina de tot felu' de prostii si am luat un tub de facut balonase,ne-am asezat pe marginea lacului (jegos) si am facut balonase(so nice).
Am incheiat plimbarea cu un Tiramisu la Quatro Stagioni (bun bun bun bun!).Ziua asta m-a facut sa imi dau seama ca se poate sa ne fie si bine !
Just a perfect day,/Problems all left alone,/Weekenders on our own./Its such fun./Just a perfect day!
Im glad I spent it with you!!

No comments: